מה לאכול לפני אימון משקולות, מה מומלץ לאכול 30 דקות לפני אימון


איזו ארוחה אוכלים לפני האימון תלויה בבחירת סוג האימון שלך. יש אנשים שמעדיפים לעשות אימונים על בטן ריקה, זה אומר שהם רצים, שוחים, רוכבים על אופניים, על בטן ריקה כי זה מזרז את שריפת הקלוריות. אחרים לעומת זאת לא יכולים להתאמן בלי לאכול משהו קטן.


מה לאכול לפני אימון?

אכילה לפני אימון מומלצת במיוחד באימונים אינטרוולים בעצימות גבוהה או הרמת משקולות. כל אחד צריך לנסות ולקבוע את הארוחה שלו לפני האימון. ארוחה אידיאלית לפני אימון צריכה להיות דלה בשומן, בינונית בחלבון ועתירה בפחמימות מורכבות. סוג כזה של ארוחה מספק אנרגיה לאימון התנגדות ושומר על השרירים שלך.



שיבולת שועל

שיבולת שועל יכולה לשמש כארוחה לפני אימון. בדומה לדגנים מלאים, הם מספקים הרבה אנרגיה שמשתחררת לאט.



שיבולת שועל לפני אימון




שייק חלבון

כן גם לפני אימון, על בסיס מים, או חלב דל שומן







בננות


בננה לפני אימון




תמרים ואגוזים



תמרים לפני אימון



שייק פירות






קפאין






20 צפיות0 תגובות