top of page

משקולות אוניברסליות יד 2

עודכן: 5 בינו׳ 2022


משקולת אוניברסלית יד 2


לאלו שכבר עשו עבודת מחקר על משקולות אוניברסליות, יודעים שאלו משקולות יקרות ביחס לציוד כושר פשוט כגון רצועות גומי או משקולות יד דאבלים רגילות.


בכדי להבין מה היתרונות ואיך לחפש משקולות יד 2 וציוד כושר משומש חשוב לדעת מה חשוב לבדוק כשאנחנו מחפשים לקנות ציוד כזה.


איזה מוצר אנחנו מחפשים?



משקולות אוניברסליות הן מוצר פטנט ומכני, עם מנגנונים חכמים ויחסית רגישים ביחס למשקולות יד רגילות. חשוב לשים לב שאתם מחפשים מוצר איכותי בעל שם עולמי, לרוב אלו יהיו משקולות איכותיות ואמינות בהרבה ביחס לכל מיני זיופים סינים שיש בשוק.


יד 2 ומשקולות מזויפות


בחיפוש מודעות ברחבי האינטרנט אפשר למצוא משקולות אוניברסליות שניראות איכותיות, אבל כאשר מגיעים ורואים את המוצר, המשקולות נראות בלויות, ולא מגרות בעליל, וללא אחריות.

מהניסיון שלנו, תמיד תבקשו תמונות מקרוב של המוצר וסרטון על מנת לחסוך לעצמכם אי נעימות וזמן.

כנ״ל לגבי כל ציוד כושר יד שניה, חלק מהציוד יהיה ציוד משומש אחרי הרבה שנים, ולפעמים שווה להשקיע עוד כסף ולרכוש מוצר חדש עם אחריות בתוקף.



יתרונות ברכישת ציוד כושר ומשקולות אוניברסליות ביד 2


היתרון הוא כמובן המחיר, ובהתאם לתקציב שלכם, אם מצאתם מוצר וראיתם תמונות וסרטון והמשקולות במצב טוב, אז כנראה גם המחיר יהיה משתלם

שימו לב שמדובר במשקולות אוניברסליות מהמותגים המובילים, וציוד כושר מקורי, שיחזיק להרבה זמן.

חפשו בקבוצות יד שניה בפייסבוק, הרבה אנשים מעלים לשם מוצרים כושר יד שניה במצב טוב.


מהן החסרונות ברכישת ציוד כושר משומש


לאחר שציינו את היתרונות, ברור לכולנו שישנם לא מעט חסרונות ובעיקר סיכונים. משקולות אוניברסליות וכל ציוד כושר אחר שפורסם ביד 2, או בקבוצות יד שניה בפייסבוק, הוא מוצר שנפתח מהאריזה המקורית שלו, מוצר שהתאמנו איתו אנשים אחרים, וברוב המקרים האחריות יצרן כבר לא רלוונטית, במשקולות אוניברסליות חשוב לשים לב לעניין המנגנון של המשקולות ושהן עובדות בצורה תקינה, להגיע הביתה עם משקולות שאינן מתכוונות בצורה תקינה אלה סתם משקולות יד רגילות.

לסיכום


כאשר מדובר בציוד כושר מקצועי, ובמכשירים גדולים ויקרים כמו מולטי טריינרים, קרוס אובר, הליכונים וכד, כשאנחנו באים לראות את המוצר, נעשה עליו אימון קצר, נבדוק שהמידות של המכשיר מתאימות לנו, שהכל עובד חלק ולא חורק, ונוודא שכל החלקים של המוצר המקורי קיימים ועובדים בצורה תקינה.


166 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page