top of page

חדר כושר ביתי, עיצוב חדר כושר ביתי, לחסוך זמן, ולהתאמן מתי שרוצים

עודכן: 27 בדצמ׳ 2021


שבאים לעצב חדר כושר ביתי, ולרכוש ציוד לחדר כושר ביתי

יש לא מעט פרטים שצריך לקחת בחשבון, בין אם מחליטים לקנות ציוד משומש, או ציוד כושר חדש,

נרצה לאבזר את החדר שהולך להפוך לחדר כושר פרטי, במוצרים שידמו יכולות של חדר כושר, ואפילו ישפרו אותו, כך שנוכל לעבוד על כל שרירי הגוף ולקבל תוצאות טובות, אם אתם רוצים לבנות חדר כושר ביתי, ולדעת כמה זה יעלה לכם, תמשיכו לקרוא.

ניגש ישר לעניין, זה מה שאתם צריכים:


  • כלוב \ מולטי טריינר \ קרוס אובר

  • מוט אולימפי

  • מוט W

  • צלחות

  • ספת כושר

  • משקולות יד דאמבלים

  • קטלבלס

  • מכשיר אירובי ( מסלול ריצה \ אופני ספינינג \ אלפטיקל )


כלובים וסטנדים:




מחיר:2790


כלוב מסיבי, מתאים לתרגילים שונים כגון סקוואט, מכרעים, דדליפט, תרגילי לחיצה שונים. מגיע עם קורות בטיחות מקבילות מתכווננות לגבהים שונים לאבטחת תפיסת המוט ותושבת מתכווננת למוט בגבהים משתנים. כולל מתקן לעליות מתח במגוון אחיזות שונות.

כלוב משקל חופשי מסוג זה יתאים למגוון רחב של מתאמנים ומאמנים כאחד ויתן מענה לטווח רחב של תרגילים. חשוב לציין שביחס למכשירי כח אחרים המוצעים בשוק כיום זהו מוצר המאפשר מקסימום ובמינימום עלות. בודי בילדרים אף יעדיפו כלוב משקל חופשי מאשר מכשיר חכם הכולל בתוכו מכשירי כושר נוספים.




מחיר: 19800

מולטי טריינר מסוג זה כולל בתוכו מעל 10 מכשירי כושר, סמיט משין, קרוס אובר, פולי עליון, פולי תחתון, מתח, תרגילי דחיקה, תרגילי סקוואטים , תרגילי ידיים, תרגילי כתפיים ועוד ....

מכשיר זה בעל פטנט ייחודי המפותח בחברת INSPIRE מאפשר לכוון את המוט של הסמיט משין בצורה קלילה תוך כדי חיבורו ישירות לפלטות המובנות של המכשיר.

פונקציה זו מאפשרת חיסכון באחסנת פלטות (צלחות) משקל וכמו כן חיסכון בגודל המכשיר אשר בכל סמיט משין סטנדרטי ישנו שני מוטות בצידי המכשיר המיועדים להעמסת צלחות משקל.

במכשיר זה דחסו הכל על ידי הנדסת אנוש וחשיבה לפרטים הכי קטנים.

חשוב לציין שמכשיר זה מגיע עם מגוון אביזרים נלווים כגון כבל משיכה ידיות שונות מוט מחבר פולי בקבוקי שתיה חוברת בדרכה וחלוקה לתרגילים ומעמד מפנק לצורך אימון נח ויעיל .

עבור מי שמעוניין במכון כושר ביתי ברמה הגבוהה ביותר זו תהיה הבחירה החכמה ביותר.





קרוס אובר זה הוא בעצם האח הקטן של ה FT2 שדיברנו עליו לעיל.

קרוס אובר מסוג זה הינו פתרון מושלם עבור מי שמעוניין לקבל מוצר ברמה גבוהה תוך כדי חיסכון במקום ובו זמנית לכלול במכשיר אחד מגוון תרגילים אירוביים ואנאירוביים כאחד.

אינספייר מתמחה במוצרים אשר מאפשרים אימון יעיל, מהיר, נח, תוך כדי איכות ללא פשרות.

בקרוס אובר ניתן לבצע מגוון תרגילים כגון חזה בתרגילי פרפר, דחיקה וכמובן תוך כדי שינוי זוויות לכל אזור בשרירי החזה (עליון, תחתון, ומרכז), תרגלי רגליים, ירכיים, כתפיים, ידיים (יד קדמית ואחורית) תוך כדי שימוש במגוון האביזרים המאפשרים תנועה חופשית לטווח רחב של תרגילים.

מכשיר קרוס אובר זה בנוי בצורה פינתית ומאפשר להרכיבו בחללים קטנים ואף בפינת חדר ובכך מאפשר לכם להכניס מכשיר נוסף באותו חלל.

מרבית מכוני הכושר יעדיפו להכניס קרוס אובר פינתי מכיוון שמרבית התרגילים ניתנים לבצע על ידו ובו זמנית חוסך בהרבה שטח "עבודה".



לא קיים מכון כושר ביתי או מקצועי שאין ברשותו מוט אולימפי, מסיבה מאוד פשוטה, אימון במשקלים חופשיים הינם האימונים הכי יעילים ומקצועיים, מוט אולימפי מאפשר לבצע אימוני חזה, כתפיים, ידיים, דדליפט, ועוד מגוון תרגילים.....

ישנם א מעט מוטות אולימפיים בשוק, אך הבדלם מתבטא בכמות מיסבים הנמצאים בתוך המוט המאפשרות למוט להסתובב תוך כדי שהצלחות נשארות במקומם ובכך מאפשר למתאמן נוחות באימון ושמירה על פרקי כף היד ומניעת פציעות ספורט..

חשוב תמיד לרכוש מוט אולימפי בעל 4 מיסבים מינימום וכמובן שעדיף כמה שיותר, כמה שיותר יותר בטיחותי, נח, ומקצועי.... תנסו תרגישו ורק לאחר מכן תקבלו החלטה מוסכלת.

ישנם בשוק מוטות אולימפיים בצבעים שונים ומשונים, לצבעיהם אין משמעות והבדלם בעיקר מתבטא בגודלם, משקלם, וכמות המשקל שניתן להעמיס עליהם (ככל שיש יותר מיסבים כך המשקל עומס גדל).





צלחות משקל הנקראים גם באמפרים (לאלו המצופות גומי עבה), נצטרכים על מנת להשתמש במוט אולימפי, ישנם הרבה מכשירי כושר מקצועיים ושאינם מקצועיים המצריכים צלחות משקל בכדי להשתמש במכשיר מכיוון שאין להם במובנה פלטות משקל .

ישנם מגוון סוגים בשוק במגוון צבעים, חשוב תמיד לשים דגש על מס נתונים.

מפתח הפנימי של צלחות האולימפיות אשר מתאימות למוט אולימפי בכותר 40 מ"מ ושאינם קטנים יותר ואינם מתאימים למוטות אולימפיים (יש הרבה המתבלבלים עם זה), בנוסף על כך יש לשים לב שהצלחות מצופות בחומר גומי איכותי ועדיפות לציפוי עברה בהיקף (אלו הנקראים באמפרים) מכיוון שאלו ישמרו לכם לאורך שנים ובו זמנית ישמרו לכם על החיפוי גומי או הריצוץ לאלו שעדיין לא התקינו רצפת גומי (רצפת גומי הינו פרמטר חשוב ביותר בכל מכון ביתי או מקצועי כאחד).

צבעיהם של הצלחות לרוב מגיעות בצבע שחור אך ישנם צלחות המיוצרות בצבעים שונים בכדי שיהיה ניתן להבדיל במשקלים בצורה קלה ולכן זהו עניין של נוחות בלבד ואין זה נתון קריטי.




ספסל אולימפי מתכוונן, עם מעמד למוט אולימפי


מחיר:2883

ספסל כושר מעין זה בעצם מדמה ספת בנץ במכוני כושר ומאפשר לעבוד על מגוון יחסית מצומצם של תרגילים.

תרגילי חזה, כתף, יד קדמית.

מכיוון שהספה מקובעת לכל המעמד פירוש הדבר שלא ניתן לשנות לספה את זוויתו ומיקומו מעבר לזוויות המובנות.

לכן ספלפל זה מיועד למי שאין לו מקום לכלוב או לקרוס אובר המאפשר לבצע בו תרגילים עם בטיחות ולכן במכשיר זה הסטנד מחובר לספסל בכדי לאפשר למתאמן לבצע אימון בטוח ויציב..




ספת כושר חצי מקצועית מתבטא בעיקר במשקלה ובעובי דופן של השלדה.

רוב ספות הכושר החצי מקצועיות יהיו עד 30\40 קילו ולרוב יהיו בעל מנגנון שיפועים סטנדרטי .

חשוב תמיד לפני כל רכישה של ספה לבדוק את יציבותה ולבצע עליה אימון עם משקל חופשי ולבדוק באם היא נוחה עבורכם.

עדיפות עליונה לבחירת ספה הינו כמות השיפועים הניתנים בספה.







ישנו תמיד הרגשה שונה ברגע שמתאמן מתיישב על ספת כושר מקצועית, הנוחות, היציבות, השיפועים המגיעים לכל שיפוע ולעיתים גם שיפוע שלילי, מבנה הספה והנוחות שלה על ידי שינוע בחלל החדר.

ספת כושר מקצועית תמיד עדיפה אך לעיתים לא מתאימה עבור כל מתאמן מכיוון שישנם מצבים שספות מסוג אלו כבדות משמעותית וקשה להזיז אותם בחלל החדר, לכן חשוב לבדוק את הנתונים האלו לפני קבלת ההחלטות.









כשזה מגיע למשקולות יד, אפשר לרכוש סט שלם של משקולות במשקלים שונים, או ללכת על משקולות חכמות, לחסוך במקום, ולגלות חוויה חדשה של אימון עם משקולות יד.

משקולות אוניברסליות מקוריות של nuo, זו ההמלצה שלנו

דגם של 20 קג ודגם של 32 קג

יתרון במשקולות אוניברסליות הן החיסכון במקום אשר הן תופסות, בכדי להמחיש לכם, זוג משקולות 32 קילו שזה בעצם טווח גדול של משקולות ממשקל 2 קילו ועד 32 קילו, אם הייתם רוכשים אותם בבודדים הייתם צריכים מעמד התופס 120 על 60 וכמובן המשקולות עליו... אין צורך בהסבר נוסף, זה גדול וגם יקר אם אתם עושים את החישוב .

יתרון במשקולות אוניברסליות NUO מאשר מתחריו הן מהירות החלפת המשקלים בו זמנית שמירה על איכות המוצר ובנוסף על זאת משקולת אשר מתקצרת ביחס למשקל הנבחר, כאשר במשקולות אוניברסליות אחרות הן תמיד ישארו ברוחב הקבוע שלהן.



מחיר:18 ש"ח לקילו


משקולות קטלבלס, או משקולת פעמון, תמיד טוב שיהיו כמה כאלה בתור גיוון לתרגילים שונים, לא תופסים הרבה מקום אך

בו זמנית יעילים ביותר לאימוני כח ואירובי כאחד.

ביחרו את


המשקלים המתאימים לכם:





תלוי במקום שלכם והעדפה, מסלול הליכה, אליפטיקל, או אופני כושר:

בהנתן ויש מקום למכשיר אירובי מאחד מהסוגים שציינו לעיל, אנחנו נציין את היתרונות של כל אחד ואחד מהמכשירים.

מסלול הליכה הינו המכשיר אירובי הנפוץ ביותר וכיום נמצא במרבית הבתים (גם אם הוא אינו בשימוש), יתרון מסלול ההליכה מאפשר לדמות הליכה\ ריצה וניתן לבצע בו אימוני עם סיבולת לב ריאה בצורה יעילה.

ישנם לא מעט דגמים של מסלולי הליכה, הבדלם מתחלק למסלולי הליכה מתקפלים ומסלולי הליכה שאינם מתקפלים (לרוב נמצאים בחדרי כושר או במכוני כושר ביתיים יוקרתיים).

מכיוון ומדובר במכשיר שהינו מוצר חשמלי שזה אומר שהבלאי גדול יותר והתחזוקה השוטפת גדולה יותר, חשוב לשים דגש על מוצר איכותי בעל חברה בעל שם ושירות מקצועי.



מכשיר זה הינו אחד מבין המכשירים המאפשרים אימון אירובי יעיל ביותר הינו האלפטיקל, היתרון במכשיר זה הינו הפעולה שבה המכשיר מדמה הליכה בצורה מגלית המדמה סקי שלג, פירוש הדבר שהברכיים לא מגיעות למצב נעילה ולכן מפחית פציעות ברכיים אשר נפוצות בקרב מתאמנים המבצעים ריצות כמו כן גם במסלולי ריצה.




אם חסר לכם מקום ויש לכם למשל חדר רבוע 9 מטר, אנחנו תמיד נמליץ לכם לצרף אופני כושר או אופני ספינינג מכיוון שכמעט ואינם תופסים מקום ( כולל שטח הברוטו עבור אימון), בו זמנית אופני כושר וספינינג מאפשרים לבצע אימון אירובי יעיל עם שליטה על ההתנגדות ובכך גם תכנון סוג האימון.







בעקבות הקאמבאק של הקורונה, אנו מציעים 15 אחוז על החבילה החצי מקצועית, ו 10 אחוז על החבילה המקצועית למזמינים בטלפון.

לחבילות חדר כושר ביתי השאירו פרטים ונחזור אליכם >





299 צפיות0 תגובות
bottom of page