top of page
  • sara yefet

חיפשתם מותג של מולטי טריינר ולא מצאתם אותו בגוגל ? ומה הקשר למדבקות

עודכן: 5 באוג׳ 2021

מבין הנושאים שנדבר עליהם :

מולטי טריינרים

מולטי טריינר יד 2

מולטי טריינר פינתי

משקולות אוניברסלים

משקולות יד

דאמבלים

dumbells

קרוס אובר פינתי

כבל קרוס

קרוס כבל

מולטי טריינר VO2

מולטי טריינר YORK COMBO

משקולות חכמים

משקולות מתכווננים

משקולות אוטומטיים

משקולות אוטומטים

משקולות מתכווננות

משקולות NUOBELL

משקולות FLEXBELL

כלוב משקולות

מולטי טריינר INSPIRE


מכירים את זה שיש מוצר ששמעתם עליו והתחלתם לחפש אותו בגוגל וכל מה שמצאתם זה חנויות אינטרנטיות שמשווקות אותו, אבל את האתר הרשמי למוצר אתם לא מוצאים ? כנראה שהתשובה לזה היא "כן".

בשוק ישנם שלושה סוגים של מוצרי מדף

מוצר ממותג:

מוצר ממותג הינו מוצר שחברה חשבה והשקיעה משאבים רבים על מנת לייצר את המוצר האידיאלי עבור לקוחותיה ומיתגה אותה לפי "החזון" של החברה.

למשל אם ניקח את זה לציוד כושר בעולם המולטי טריינרים והמשקולות המתכווננים,

מולטי טריינר INSPIRE זהו מותג אמריקאי המתמקד בציוד כושר איכותי וזהו מוצר ממותג משלהם, כמו כן משקולות מתכווננות של NUO FLEXBELL ו NUO NUOBELL הינם מוצר ממותג של של חברת NUO השוודית שעליהם גם רשמו פטנט בלעדי משלהם.

ציוד כושר בתחום הזה כאשר הם של חברה בלעדית יהיו לרוב הגורף מוצרים איכותיים עם שירות מצויין ועם אחריות מקיפה.


מוצר מדבקה:

מותר מדבקה זהו מסוג המוצרים שלא משנה כמה תעשו עליהם גוגל תגלו שאין כזו חברה, מסיבה מאוד פשוטה, זה מוצר שמשווק בכל העולם תחת כל מדבקה שאותו יבואן יבחר להדביק .

אם נציין מבין הציוד כושר המוכרים לנו הם, משקולות DUMBELL המתכווננים או מולטי טריינר YORK COMBO שנמצא בחנויות רבים באליבאבא .


מוצר רפליקה:

מוצרי רפליקה אלו מהמוצרים הנחותים בשוק, אלו מסוג המוצרים שאתם אומרים לעצמכם "רגע, אני ראיתי את המוצר הזה בעבר, אבל למה הוא עם שם מותג אחר", וזה מישום שקיים מותג עם מוצר בלעדי אבל כמו שידוע לנו הסינים יודעים להעתיק הכל, והם אכן העתיקו את המוצר הזה ברמה ירודה והיבואן שם עליו מדבקה משלו, מבין המוצרים המצויים בשוק מסוג זה, הם משקולות מתכווננות NUO FLEXBELL ו NUO NUOBELL שעל אותם משקולות תמצאו מדבקות שונות ומשונות ובנוסף לזאת תמצאו המון כאלו שהם עם השם המותג המקורי והם אינן מקוריות, ואם אתם שואלים את עצמיכם האם ניתן לזהות אז כן אפשר לזהות האם המשקולות הללו מקוריות, פשוט להכנס לאתר הרשמי של NUO ולראות מי הם הספקים הרשמיים שלהם באתר, כמובן שנגענו רק במשקולות של NUO אבל אכן זה קיים במולטי טריינרים ובקרוס אוברים או כבל קרוס ומשקולות חופשיים ובכל ציוד כושר אחר.


ליצירת קשר טלפוני 0528707234 או באתר כאן




24 צפיות0 תגובות
bottom of page